Pustili jste se do nového podnikání a přemýšlíte, jak dát o sobě vědět ostatním? Představte se originálními vizitkami. Ty můžete rozdat svým blízkým, ale také obchodním partnerům a zákazníkům. Vizitky jim umožní vás rychleji a snáz kontaktovat.
1) Navrhněte si vlastní logo
Před tiskem vizitek si navrhněte vlastní logo. Mělo by to být logo, které bude ctít vaše firemní barvy a bude hned na první pohled vidět, čemu se věnujete. U návrhu loga myslete na to, abyste nekopírovali již stávající logo a aby byl váš návrh originální. Vaši zákazníci by si vás rozhodně neměli splést s jinou firmou, případně s konkurencí. Logo si můžete navrhnout sami nebo oslovit grafické studio.
2) Odlište se od konkurence
Je dobré mít něco navíc, oproti konkurenci. Může to být výhoda ve službách, poštovné zdarma, případně 1+1 výrobek, a podobně. Odlišit se můžete také chytlavým sloganem a tiskem plakátů a letáků, které mají za úkol představit vaši firmu. Letáky většinou chodí do schránek s poštou nebo je můžete nechat i tématicky u lékaře a v čekárně.
3) Vizitku dáte kdykoliv a kdekoliv
Výhodou papírové vizitky je možnost vzít ji kamkoliv s sebou. Můžete ji mít i samostatně na prodejně a dávat rovnou k nákupu, k účtence. K tisku vizitek si nechte vytvořit také vizitkář, který vypadá elegantně a navíc jej můžete opět nosit s sebou i na cesty, případně na obchodní jednání. Věřte, že rozdávání vizitek přímo z vizitkáře vypadá v každém případě lépe, než když vizitky taháte jen tak z kapsy.
4) Obchodní příležitosti jsou všude
Na otázku, zda využijete v dnešní době moderních technologií vizitky je jednoznačně odpověď kladná. Vizitky budou stále oblíbenou a vyhledávanou reklamou. Jsou skladné, řeknou to, co o dané firmě potřebujete a kontakt můžete mít vždy u sebe. Navíc jsou obchodní příležitosti na každém kroku, a vy tak můžete rozdat vizitku ve fitku, v obchodě nebo třeba na golfu, případně u své jiné oblíbené činnosti.