Kärcher, Praha, duben roku 2018 – Na oslavu zcela nového uvedení filmu „Mission: Impossible – Fallout“ do kin od skvělé společností Paramount Pictures Corporation a Skydance Media, zahájila firma skutečný provoz. Ucelenou marketingovou kampaň, v níž vzdává upřímnýou gratulacitéto ikonické filmové sérii a některým. z jejich nejlepších kaskadérských počinů. Kvalitní Aku stěrka Kärcher, tlaková myčka a rovněž multifunkční vysavač se objeví v současných televizních spotech, na POS materiálech, v tištěné inzerci, ale i v kinech a na online kanálech včetně sociálních sítí ve spojení s motivy filmů Mission: Impossible.
„Mission: Impossible je ze současného hlediska již kultovním koupáním. Rozhodně vás čekají skvělé chvíle série s několikanásobným pokračováním. Partnerství naše společnost přijme be jakýchkolivz problému. Chceme ukázat, že celá řada úklidových úloh, které se zdají na první pohled být nemožné, se s našimi výrobky stávají naprosto snadnými. Reklamní spoty ukazují, že vše lze vyřešit během opravdu krátké chvilky.“, vysvětluje Bernd Rützler, výkonný viceprezident Corporate Marketing & Brand Management společnosti Alfred Kärcher GmbH & Co. KG. „Kampaň s vyšším nasazením následně pozitivně podporuje prodej v období březen až srpen 2018.“ Partnerství
https://www.youtube.com/watch?v=jbduyhosrfY
TV kampaň v s velkým internetemV přímém centru dění této televizní kampaně stojí aku stěrka na okna, tlaková myčka a i multifunkční vysavač. Speciální eklamní spoty představují. „Mission: Impossible“, jsou vtipné, zábavné a zaujmou předevěším nejen milovníky akčních filmů, ale všechny současné spotřebitele. Spoty jsou v České republice vysílány postupně na jednotlivé produkty od poloviny března, kdy běžel spot na aku stěrku Kärcher. Od 9. dubna tohoto roku poběží spot na tlakovou myčku Kärcher Full Control. Spoty jsou vysílány zejména v prime timu, čímž je zajištěna maximální sledovanost v cílové skupině. Kromě toho jsou k dispozici i kompletní POS materiály, inzerce spojená s PR a online komunikace.
Unikátní myšlenku vytvořila agentura nesoucí název Jung von Matt /NECKAR, která vtipným způsobem propojila stěžejní akční scény filmů Mission Impossible s kvlatiními produkty společnosti Kärcher. Do hlavních rolí obsadila naprosto běžné lidi, kteří se každodenně potýkají s tradičním úklidem své domácnosti a díky chytrým pomocníkům z řady výrobků Kärcher se stávají hrdinnými „úklidovými“ agenty, pro něž stejně jako pro hlavního hrdinu akčního filmu, není žádná mise nesplnitelná a dokážou tak každou úklidovou misi lehce dokončit. Spoty jsou v celé své míře podbarveny charakteristickou hudbou filmů Mission Impossible.
Kärcher – ukázka – aktuální spot na aku stěrku
https://www.youtube.com/watch?v=OTT95ccT9A4
O společnosti Alfred Kärcher GmbH & Co. KG
Kärcher je předním světovým poskytovatelem kvalitních čisticích technologií. V roce 2017 vytvořil tento rodinný podnik svůj nejvyšší obrat v celé historii společnosti ve výši 2,5 miliardy EUR. Vysokotlaké čističe, čističe s nejvyšším tlakem, vysavače a taktéž parní čističe, aku stěrky, domácí a zahradní čerpadla, zametací i podlahové mycí stroje, nebo portálové mycí linky, čisticí prostředky, moderní technologie tryskání suchým ledem, úpravny vody, kvalitní dávkovače vody, fleet management na telematické bázi nabízí řadu inovativních řešení problémů.
O společnosti Paramount Pictures Corporation
Celosvětově uznávaná a proslulá společnost Paramount Pictures Corporation (PPC), celosvětový producent a distributor hraných filmů, je součástí společnosti Viacom (NASDAQ: VIAB, VIA), která je jedním z lídrů na nynějším filmovém, televizním a digitálním trhu. Paramount řídí sestavu nejsilnějších filmových značek, včetně značky Paramount Pictures, Paramount Animation, Paramount Television, Paramount Vantage, Paramount Classics, Insurge Pictures, MTV Filmy a Nickelodeon Movies. Do působení PPC patří rovněž Distribuce Paramount Home Media, Paramount Pictures International, Paramount Licensing Inc. a Paramount Studio Group.
O společnosti Skydance Media
Firma Skydance je diverzifikovaná mediální společnost, která byla založena Davidem Ellisonem v letech 2010, s cílem vytvořit vysoce kvalitní zábavu pro publikum bez hranic. Díky ní se diváci po celém světě mohli prostřednictvím celovečerních a také televizních filmů a interaktivních platforem ocitnout v celé řadě fantastických prostředí a rozmanitých světů. Mezi její celovečerní filmy patří Anihilace, Život, Jack Reacher: Nevracej se, Star Trek: Do neznáma, Mission: Impossible – Národ grázlů, nebo také Terminator Genisys, oblíbená Světová válka Z, Star Trek: Do temnoty, G.I. Joe: Odveta, Jack Reacher, Mission: Impossible – Ghost Protocol a na samotný závěr Opravdová kuráž. Dalším celovečerním filmem Skydance je Mission: Impossible – Fallout , který bude mít českou premiéru teprve 2. 8. 2018. Skydance dokázala vytvořit v roce 2017 divizi animace, která vyvíjí a vyrábí skvělé rodinné filmy a televizní seriály v úzké spolupráci se španělskými studii Ilion Animation Studios. Televize Skydance zahájila provoz již v letech 2013. Její aktuální produkce zahrnuje úspěšný seriál Grace and Frankie na Netflixu nominovaný na cenu Emmy, Altered Carbon běžící na Netflixu, Jack Ryan na Amazonu, Condor na AT&T Audience Network, a Dietland na AMC. Firma Skydance Interactive byla otevřena v roce 2016 a vytvořila a zveřejnila videohry založené na IP a virtuální realitě. Skydance Interactive nedávno debutoval svým prvním zcela netradičním titulem Archangel, střílečkou se silným příběhem.