7.7 C
Prague
22.12.2024
MaxiMagazín

BRAUN UVÁDÍ LIMITOVANOU EDICI K VÝROČÍ 100 LET

Značka oslavuje dědictví designu po celý rok 2021

Sto let letos uběhlo od momentu, kdy si Max Braun otevřel obchod a dílnu se spotřebiči ve Frankfurtu nad Mohanem. Značka Braun nyní staví na tomto dědictví a limitovanou edicí oslavuje koncept dobrého designu, který je užitečný, funkční, jednoduchý a přetrvá navždy.

Počátky značky Braun lze vysledovat do roku 1921, kdy si Max Braun otevřel dílnu na opravu výrobních dopravních pásů a svými opravami jim prodlužoval životnost. Jeho synové Artur a Erwin ve spolupráci s Ulmskou školou designu navázali na tradici trvanlivosti, spojili ji s lidským náhledem na věc a v roce 1951 převzali společnost vytvářející design produktů zaměřený na uživatele. Na rozdíl od ozdobného designu, který byl typický v polovině minulého století, přinesli na trh produkty, které sloužily praktickým potřebám, zjednodušily každodenní život a mohly obstát ve zkoušce času. Myšlenku dobrého designu určeného svou formou a funkcí pro miliony lidí dále rozvíjel a zvěčnil v 70. letech šéf designu Braun Dieter Rams a tyto principy se dají považovat za aktuální dodnes.

U příležitosti oslav 100. výročí vytvořila značka Braun limitovanou edici svých ikonických produktů v oblasti péče o vzhled a osobní péče, domácích spotřebičů, hodinek a hodin či zvukových systémů. Kolekce ke 100. výročí byla navržena pro ty oblasti, na kterých v dnešním životě skutečně záleží. Produkty jsou vybaveny speciálními funkcemi, včetně stylového pouzdra, které umocní každodenní zážitky, především s ohledem na větší dobu trávenou v domácnosti. Všechny produkty z výroční kolekce mají pětiletou záruku (po registraci produktu na stránkách výrobce), která potvrzuje závazek značky Braun navrhovat a vyrábět produkty tak, aby opravdu vydržely.

Po událostech posledních měsíců uživatelé sází na kvalitu a účel produktů a řídí se heslem „méně je někdy více“. Proto ve svém stém roce Braun věří, že je správný čas zahájit veřejný dialog o dobrém designu i mimo komunitu odborníků, a to především inspirováním a zapojením další generace studentů a uživatelů. V průběhu roku 2021 sdruží Braun vůdčí osobnosti ze světa designu, módy a kultury, aby se podělily o své názory na to, co dobrý design v dnešní době znamená a jak může pozitivně ovlivnit budoucí životní styl, vzdělávání a svět. Zásadní okamžiky v životě značky Braun si můžete prohlédnout na https://www.braun.cz/cs-cz/design-culture/timeline, a to kdykoliv během tohoto výročního roku.

Profesor Oliver Grabes, vedoucí osoba designu Braun, uvádí: „V rámci stého roku naší společnosti máme jedinečnou příležitost zahájit dialog o našich základních principech, na kterých značka Braun vyrostla. Braun věří, že dobrý design je užitečný, jednoduchý a přetrvá věky. Veřejná diskuze může určit směr, kterým se vydáme a který nás bude inspirovat po dalších 100 let. Společně s leadery ve svých oborech, kteří určují podobu současné kultury a designu, jsme vytvořili velice zajímavý koncept limitované edice a k 100. výročí nabízíme možnost rozšířené záruky. Rok 2021 je bezpochyby jedinečnou příležitostí pro milovníky designu, zejména pro mladší generaci, která může své nápady prosadit při hledání dobrého designu pro lepší budoucnost. Braun je především značkou, která je zaměřena na uživatele, a proto chceme, aby se vyvíjela a uspěla mezi uživateli i v následujících letech.“

Kolekce k 100. výročí obsahuje: Braun Silk-épil 5, Braun Silk-épil 9, Braun Silk-épil 9 Flex, Braun IPL Silk Expert Pro 5, Braun MGK 7, Braun MGK 5, Braun Series 9, Braun Series 7, Braun Series 5, Braun Series 3, Braun BT 7 a vybrané modely od licenčních partnerů Braun. Kolekci k 100. výročí lze zakoupit ve vybraných prodejnách a e-shopech, např. na alza.cz.

Související příspěvky

Aktuálně prosperující společnost Kärcher se stala reklamním partnerem filmu „Mission: Impossible – Fallout“

redakce

V novém roce to vemte pěkně od podlahy!

redakce

Odkud se bere káva

redakce