Rozhodli jste se rozjet nový byznys? V takovém případě bude jistě nedílnou součástí vašeho podnikání i tvoření webových stránek a budování značky na internetu. Založení vlastní stránky a přidání se na sociální sítě je sice fajn, ale takových pokusů existují jen v českém rybníčku tisíce. A pokud máte mezinárodní byznys, čísla jdou do milionů. Jak být na internetu lépe vidět, aby si k vám potenciální klienti našli cestu?
Kam mám mířit?
Jedním ze základních prvků internetové propagace je PPC reklama. Ta funguje na první pohled podobně jako venkovní billboardy. Má však několik zásadních výhod. Předně si dopředu stanovíte, kolik lidí chcete oslovit. Podle toho potom stanovujete rozpočet. Existují dva základní typy PPC reklamy. Při prvním z nich platíte za tisíc zobrazení na webu. U té druhé za každé kliknutí na banner, které vede na váš web, za což samozřejmě zaplatíte mnohem víc. Zároveň už budete mít návštěvníka přímo na vašem webu a třeba se hned první kontakt přetaví v prodej.
Využijte pay per click kampaň a zviditelněte se nejen na českém internetu. Oproti SEO má mnohem rychlejší a viditelnější účinky.
Nevím, jak na to
Nejdůležitější je vybrat správnou cílovou skupinu, kterou by měl inzerát zaujmout. Sami se do ničeho nepouštějte, patrně byste se netrefili a toto fiasko by vás ve výsledku stálo hodně peněz. Tuto práci nechte odborníkům, konkrétně PPC profits. Díky jejich zkušenostem s reklamními systémy Adwords, Sklik a Etarget dosáhnete skvělých výsledků. Kromě toho zvládají i real-time bidding a remarketing. Nevíte, co to znamená? Nebojte, rádi vám všechno vysvětlí a pomohou třeba i s reklamou na Facebooku, protože i to je složitá věda a alchymie. Na konci celého procesu však budete v internetovém světě mnohonásobně známější, než jste byli kdy předtím.