2.6 C
Prague
21.11.2024
MaxiMagazín

Rozjíždíte firmu? HIT půjčka myslí i na nové živnostníky

Rozjet podnikání be základního kapitálu může být leckdy oříšek. Banky chtějí obvykle vidět poslední dvě daňová přiznání, takže začínající podniaktelé vůbec nemají šanci. A půjčky přes kontokorent nebo kreditní kartu jsou zase velmi nevýhodné. HIT půjčka se ale dokázala požadavkům moderních podnikatelů velmi dobře přizpůsobit.

Podnikatelská HIT půjčka pro živnostníky a firmy nechce po svých klientech žádný podrobně popsaný podnikatelský záměr nebo podnikatelský směr. Jde o jednoduchou neúčelovou půjčku na cokoliv, ale za velmi výhodných podmínek.

 

Nezáleží na tom, jestli s podnikání začínáte

Finanční kapitál na rozjezd firmy nebo samostatné živnosti se vždycky hodí. HIT půjčka pro podnikatele je dostupná i pro živnostníky, kteří jsou na trhu méně než 6 měsíců. Bez zbytečného papírování poskytne úvěr až do výše 30 000, pro jehož schválení stačí jen přeložení občanského průkazu a živnostenského listu. Nemusíte prokazovat své příjmy ani nosit daňové přiznání, které ještě ani nemusíte mít.

Pro podnikatele, kteří mají živnostenský list déle než 24 měsíců je připraven ještě výhodnější produkt. Neúčelová půjčka může dosáhnout výše 30 000 – 300 000 Kč se splatností 48 měsíců. K získání půjčky stačí pouze prokázat roční obrat 25 000 a výše, neposuzuje se zisk (řádek 101 a 113), takže na se HIT podnikatelská půjčka hodí i pro řemeslníky nebo volné živnosti, které mohou v daňovém přiznání použít vysoký výdajový paušál. K přiznání půjčky stačí předložit dvě poslední daňová přiznání. Vše bude schváleno rychle a peníze dorazí na váš účet bez zbytečných průtahů – obvykle do několika dnů.

Ať už potřebujete vybavit svou kancelář, zařídit provozovnu nebo jinak podpořit své podnikání, je podnikatelská HIT půjčka pro vás určitě to pravé. Za její zprostředkování nic neplatíte a vždy se můžete spolehnout na profesionální a rychlý zákaznický servis.  

Související příspěvky

Posviťte si na venkovní osvětlení

redakce

Půjčka do výplaty

redakce

Největší mýty o marketingu

redakce